play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera
152 BEECHDALE ROAD, NOTTINGHAM, NOTTINGHAMSHIRE, NG8 3EZ
Telephone:
0115 6919653 | 07441 918668

Customer reviews of LS Sports & Performance Ltd

At LS Sports & Performance Ltd we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

LS Sports & Performance Ltd

LS Sports & Performance Ltd
5
4.9

Based on 50 customer reviews

Powered by


  • 5

    Happy Customer

    By Sean T on 07 January 2018 | Verified purchase

    Great purchasing experience with LS. The owner is a genuine and cool guy, looking forward to future deals. Enjoy and let these guys look after you. Best wishes to LS.


  • 5

    Faultless experience at LS Sports & Performance

    By CAMERON J on 14 December 2017 | Verified purchase

    Very pleased with the way the owner Lewis Simpson runs his business, very experienced in his work and knows the ins and outs of the car business aswel as individual sales. Couldn’t speak any higher of the manager and the establishment. 10/10. Would defo recommend to others!


  • 5

    100% satisfied!

    By Marcus H on 04 December 2017 | Verified purchase

    I was treated very professional and the price was the cheapest on the net! Very satisfied with the customer service I received! 100% recommend.


  • 5

    High recommended! 5star service

    By Nichelle S on 20 November 2017 | Verified purchase

    I recently bought a 2010 Vauxhall Astra CDI and can not speak highly enough from all aspects of this Dealership The staff are very organised , polite and professional. Excellent Car Dealership, I will 100% go back again in the future.. Could not be any happier with my purchase.


  • 5

    We brought a Audi A3 SLine last week

    By Kane W on 17 November 2017 | Verified purchase

    We brought a Audi A3 SLine for LS Sports and Performance last week and it was the best experience we’ve had with buying a car. Did the things we wanted to the car and got a machine polished all ready for when we picked he car up! I would definatly recommend this company.


  • 5

    Good service

    By Clyn B on 24 January 2019 | Purchase not verified

    Bought a Audi A5 and deal couldn’t have gone any smoother everything he said he was going to do to prep the car he did and also went the bit extra. Nice genuine guy and would def recommend and be using again when I change my vehicle. Thanks again been smiling all day since I drove off in my new motor.


  • 5

    Good dealership

    By Kuldeep S on 15 January 2019 | Purchase not verified

    Overall very happy with my purchase. No pressure sales and agreed a very good price on my part exchange.


  • 5

    Good purchase

    By Rupert M on 08 January 2019 | Purchase not verified

    Faultless from start to finish and we absolutely love the car.


  • 5

    Steer clear of this trader. Completely missold

    By Elizabeth B on 04 January 2019 | Purchase not verified

    Brought a car in January 2018 and was completely missold . Had nothing but trouble with the car issue after issue. Had numerous garage throughout the year and after spending hundreds of pounds it's still not resolved. Been told by numerous garages we have taken it to that the car is unfit for purpose. Approached trader and they had car in on numerous occasions to fix the issues but these repairs have been useless and botched. Asked trader for refund due to issues but refused. Spent £4000 buying the car and spent hundreds more trying to repair it. The salesmen here talk the talk but when it goes wrong they don't want to know. Haven't had any communication with them since about resolving the issues with the car so my advice keep well clear and never buy a car from here no matter how good they sell to you. Seem nice genuine guys but just let us down big time and have cost us a lot of money and stress. Stuck with a car that looks nice but doesn't run as it should

    Reply from LS Sports & Performance Ltd on 09/01/19

    Hi Elizabeth, thank you for taking time to review our business. Whilst a few points you have made are correct we feel this is very one sided and not a true version of events. You complained of an issue and had the vehicle diagnosed by your own trusted mechanic after we couldn't find a fault. Your mechanic diagnosed it as a timing chain issue which we found strange as the car was running exactly how it should have been. We replaced the timing chain at no expense to yourself and provided proof of the work. A few months later the light came back. We offered you a chance to replace the car with another one of similar value which you refused. Some nine months and nearly ten thousand miles later you called back to ask for a full refund which we refused to do so as we felt this was unreasonable as you had almost a years worth of motoring out of a car which you claimed wasn't fit for purpose. We communicated with you every step of the way and tried our best to resolve this. Many thanks


  • 5

    Really happy

    By John P on 07 November 2018 | Purchase not verified

    Excellent from start to finish. Had a small issue a week after I purchased the car but this was rectified straight away.


‹ Prev Next ›